خرید تیرآهن 14 کرمانشاه

بولت کاران

مجموعه تخصصی ساخت و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی

از کالاهایی است که به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از اساسه های مهم در سازه های ساختمانی به کار می رود.تیرآهن 14 کرمانشاه از کالا های پر کابرد به شمار می آید.این کارخانه یکی از ارزشمند تولید صنایع فولاد به حساب می آید.از اهداف این مجموعه می توان به ایجاد اشتغال و کاهش واردات اشاره کرد. برای خرید تیرآهن 14 کرمانشاه کافیست با کارشناسان ما در مجموعه بولت کاران تماس حاصل فرمایید.

نخستین فاز این کارخانه فولادی در سال 1387 مورد استفاده قرار گرفت. این مجموعه یکی از تجهیز شده ترین سیستم های روز دنیا به قصد تولید محصولات فولادی مانند تیرآهن ، نبشی و ناودانی استفاده می کند.

خرید تیرآهن 14 کرمانشاه
خرید تیرآهن 14 کرمانشاه

این کارخانه تولیدی به اندازه 300 هزار تن در سال را وارد و این کارخانه نام برند خود را بر روی تمام محصولات خود حک می کند ، که نشان می دهد کالای تولیدی توسط این مجموعه می باشد.

یکی از مهم ترین پروفایل های مورد استفاده در سازه های ساختمانی تیرآهن 14 کرمانشاه است.در قدیم تیرآهن 14 کرمانشاه در 3 وزن 120 کیلویی ، 130 کیلویی و 140 کیلویی تولید می شد ولی امروزه تیرآهن 14 را در وزن 130 کیلویی در بازار قابل تقاضا و خرید می باشد.

شما می توانید با شماره تماس های مربوط تماس بگیرید و از قیمت تمام محصولات ما در مجموعه بولت کاران استفاده کنید.