بولت کاران

مجموعه تخصصی ساخت و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی

پیچ و مهره

مهره چیست؟ابزاری است جهت محکم کردن و وصل کردن قطعات به یکدیگر که جنس آن از فلز می باشد.پیچ ها یا به داخل یک شیار می روند و دو قطعه را به یکدیگرمتصل می کند و یا مانند مهره به داخل پیچ دیگری سفت می گردند.متداول ترین شیوه استفاده کردن از پیچ ها ،متصل کردن اجسام به یکدیگر و قرار گرفتن آن ها به طور صحیح و درست در جای خود می باشد به همین دلیل خرید پیچ و مهره از اهمیت زیادی برخوردار است.

غالبا پیچ یک سر در بخش انتهایی خود دارد که به وسیله ی ابزار خاصی می توان آن را در جای خودش چرخاند و محکم کرد.پیچ گوشتی و آچار از ابزاری هستند که می توان به کمک آن ها پیچ را محکم کرد.

خرید پیچ و مهره
خرید پیچ و مهره

مهره پیست؟

مهره ابزاری است برای سفت کردن که یک حفره در میان خود دارد.غالبا هر مهره در یک پیچ قرار می گیرد و آن قدر به دور آن پیچانده می شود تا محکم شود ، بر این اساس جایی که در آن از پیچ و مهره استفاده می شود به خوبی سفت می گردد.در صورت ویبره و یا لغزش که سبب شل شدن پیچ و مهره می گردد از وسیله های مشابهی مانند پیچ و مهره های بیضی شکل برای محکم تر کردن سازه استفاده می شود.

خرید پیچ و مهره
خرید پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره

از انواع پیچ و مهره می توان به : پیچ و مهره آهنی – پیچ و مهره خشکه – پیچ خشکه – مهره خشکه – مهره HV – مهره 8.8 – مهره 10.9 – واشر آهنی – واشر خشکه – واشر تخت – واشر فنری – پیچ متری – تمام دنده – نیم دنده – کرپی – استاد بولت – ای بولت – یو بولت – رول بولت اشاره کرد.

قیمت انواع مهره

برای سهولت در استعلام قیمت انواع پیچ و مهره اطلاعات قیمت تولید مهره را بصورت آنلاین در اختیار شما نهاده ایم:

تاریخ بروزرسانی: 05 مرداد 1403

نام محصول یا خدماتقیمت
مهره 126,700 تومان
مهره 12 داربستی8,100 تومان
مهره 149,700 تومان
......

مشاهده لیست کامل قیمت مهره

گروه بولت کاران با ارائه خدمات مورد نیاز شما می توانند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورند.برای کسب اطلاع از شرایط فروش و قیمت کالای مورد نظر خود با ما در مجموعه بولت کاران تماس بگیرید.