خرید کوپلر در تهران

بولت کاران

مجموعه تخصصی ساخت و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی

خرید کوپلر در تهران از خدمات و سرویس های بولت کاران برای صنعت کاران و سازندگان سازه ها در استان تهران و شهرهای همجوار است شما می توانید با تماس با مجموعه تخصصی بولت کاران از اطلاعات و مشاوره های اختصاصی ما بهره مند شوید. در ادامه با اطلاعاتی در زمینه کوپلر و انواع آن آشنا می شوید :

کوپلر چیست؟

کوپلر که می توان آن را در بازار به نام کوپلر میلگرد نیز نام برد ، کوپلر ابزاری مقاوم و با استحکام بالا در برابر نیرو های مختلف وارد شده به سازه های ساختمانی است که از آن برای متصل کردن میلگرد ها در سایز های مختلف استفاده می شود. دستگاه کوپلر میلگرد فارغ از موقیت موجود و به علت داشتن فرم تقویت شده دنباله دار ، اسودگی بیشتری را در مقاومت حمل بار برای آرماتور ها فراهم می نماید.

انواع کوپلر

  • کوپلر استاندارد یا رزوه راست گرد
  • کوپلر با رزوه چپ و راست
  • کوپلر تبدیل
  • کوپلر پیچی قفل شونده
  • کوپلر انتهایی
  • کوپلر جوشی میلگرد و سازه
  • کوپلر موقعیت
  • کوپلر برای آرماتور های فشاری

که خوش بختانه به جز کوپلر برای آرماتور های فشاری تمامی کوپلر های فوق روزانه در ایران تولید می شوند و قابل دسترسی است.

کوپلرهای انتهایی

در محل های وصل کردن تیر به ستون آرماتور ها ، میبایست خمیدگی به وجود آید و به تعبیری مهار بندی صورت پذیرد ، که این خمیدگی توسط کوپلر های انتهایی صورت می گیرد.

کوپلرهای استاندارد

کوپلر های استاندارد در بخش هایی که 2 آرماتور به هم متصل می شوند و یکی از آرماتور ها قابلیت چرخش دارند به کار برده می شوند.

کوپلرهای تبدیل

کوپلر های تبدیل زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که قصد داشته باشید 2 آرماتور را با قطر های متفاوت به یکدیگر متصل کنید.

کوپلرهای فشاری

کوپلر های فشاری غلافی هستند و توسط پیچ ها از بیرون محکم می شوند.این نوع کوپلر ها در مقابل نیرو های فشاری ایستادگی می کنند و ار آرماتور ها محافظت می کنند.

کوپلرهای جوشی

کوپلر های جوشی زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که بخواهید قطعه بتنی را به قطعه فلزی متصل کنید.اجرای آن به این صورت است که یک جهت کوپلر را به قطعه فلزی جوش می دهیم و سوی دیگر آن را هم ، جهت رزوه کردن آرماتور ها و متصل کردن آماده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی کوپلر ها و اطلاع از شرایط خرید و قیمت کوپلر ها با ما در مجموعه بولت کاران تماس حاصل فرمایید.